Sunday, January 11, 2009

Norway Rock Festival

Billettene til årets festival er i hus, og jeg har hatt litt tid til å tenke på hva jeg kunne tenkt meg av band. Greit nok, In Flames kommer jo, men det er to dager til som må fylles. Da jeg ikke er noe stor fan av puddelrock (som jeg antar det blir en del av), håper jeg at det kommer noe for min smak. Her er en liten liste over band som hadde gjort sommeren perfekt (in no particular order)

* Sonic Syndicate - De tok meg med storm når de varmet opp for In Flames
* Paradise Lost - Alltid likt dem, men aldri fått sett dem live
* Powerman 5000 - Oppvarmingen til Pantera var fantastisk
* Machine Head - Et band jeg bare må se en gang til
* Seigmen - Bare fordi jeg gikk glipp av dem på Pulpit
* Tømmermenn - Spennende band
* Flowing Tears - For den gotiske vinen
* Tom Waits - Kanskje feil festival, men det er lov å drømme
* CKY - Gutta er geniale
* Hypocrisy - For å få ting til å ta av totalt
* Down - Sørstatsmetall som har kapret mitt hjerte

No comments: