Thursday, January 8, 2009

Let freedom ring with a shotgun blast!

Så er det bråk i Oslo, som både VG og DB skriver tykt og tynt om. Og etter å ha tenkt litt, har jeg kommet til følgende konklusjon: Som Rema 1000 sier "det enkle er ofte det beste", og den tanken er jeg med på. Så la oss teppebombe Israel OG Gaza tilbake til steinalderen. Deretter lager vi en stor parkeringsplass, og har en heidundranes fest for å feire de døde.

Jeg er kynisk, det vet jeg, men jeg er lei av slike tåpelige kriger. Skal man først krige, fyr igang noe som svir. Krangel om landområder fører ikke til noe godt! Vi så hvordan det gikk med Japan etter Hiroshima og Nagasaki, så jeg oppfordrer atommaktene til prøvesprenge et par av de kjernefysiske leketøyene de har på lager. Er jo lenge siden vi har testet om de funker.

Og hvorfor i pokker gidde å slåss i Oslo, av alle plasser? Tror man virkelig at isrealittene bryr seg om noen kaster amatør-molotovs i gaten foran en journalist? Jeg tror de bare ler av oss.

Som en siste setning, jeg skulle gjerne stått i Oslos gater nå, og bare sett på alle tullingene som tror de utretter noe.

No comments: