Wednesday, January 28, 2009

10 forklaringer på hva jeg mener

Dette er til sjefene mine, så de vet litt mer hvordan jeg tenker

1: Er det en mulighet for ? Nei. Det innebærer dog at jeg trippelsjekker dette i ettertid, i håp om at det faktisk kan fungere.

2: Lar det seg gjøre?
Ja = jeg gjør det.
Mja = Kan gjøres, men det er en større jobb, som jeg vil prise deretter.
Nei = Under forutsetningene som er gitt vil det ikke gå, og prisen for å få det til blir veldig høy.

3: Om jeg sier "Nei, det gjør jeg ikke" så vil jeg helst ikke høre hvorfor. Dette av to grunner: 1. Det er utenfor mitt fellt eller 2. endringene du ber om vil medføre så mye problemer over lengre tid så jeg ser på det som en problematisk løsning.

4: Jeg har en lav sats for å jobbe for deg/dere, så ikke slit meg ut.

5: Satsene mine variere etter hva jeg gjør. Jobber jeg hjemmefra, fakturerer jeg ikke i nærheten av det samme som på kontor, men legger som regel til en sum for jobben som er gjort, da jobber hjemmefra som oftest er de jeg ikke får gjort på kontoret.

6: Selv om dere ikke har sett meg på en stund, så betyr ikke det at dere er glemt. Jeg gjør daglige ting for å kunne holde styr på ting osm skjer bak bildet.

7: Jeg har dårlig hukommelse når det gjelder ting jeg skal gjøre, så husk å mas.

8: Jeg sover veldig uregelmessig, så vennligst ikke ring meg før kl 10.

9: Svarer jeg ikke på telefonen, så er det fordi noe er i veien. Jeg prøver å ringe tilbake så fort jeg kan, men som punkt 7 og 8 tilsier, er det ikke alltid jeg husker det.

10: Selv om jeg kanskje kan virke kald utadd, så er det bare fordi jeg er i jobbmodus, og prøver å stenge ute alt annet så lengst vi ikke har pause.

Håper dette hjelper dere å forstå meg litt mer, siden jeg kan være litt ustabil fra tid til annen.

No comments: