Wednesday, January 21, 2009

Hårfarge: schwarzkopf Live XL

Når vi var i Oslo, kom jeg over Schwarzkopf Live XL svart med lilla høytoner. Det er mange år siden jeg sist så svart med lilla, og siden den var en favoritt før, tenkte jeg å teste den ut.

Nå sitter jeg med fargen i håret, og det svir. Det føles rett og slett ut som om jeg bleker det. Så dette er et stort steg bakover i hårfargingsevolusjonen. De fleste andre farger er så og si smertefrie! Det kan selvfølgelig være at jeg ikke tåler fargen, eller at jeg har sår i hodebunnen, men har aldri reagert på farger før. Er spent på resultatet. Kan ikke bare Natea ta inn igjen den svartlilla de brukte å ha?

1 comment:

:: Sofie Politiet said...

Å! Det var min favorittfarge på håret før også:) Nå fikk jeg lyst til å farge håret..

Dagens ord: Antrati