Wednesday, August 13, 2008

Ankomst av dvd'er

Da har endelig halvparten av bestillingen min fra Play.com ankommet. Var litt overrasket over at Diary of the dead var nummerert begrenset opplag, noe man sjelden ser i disse dager.

Ellers har jeg fått til Popcorn-prosjektet, så nå streames det til den store gullmedaljen.

Her er en liste over de dvd'ene jeg har fått så langt. Skal se om jeg orker å lage noen reviews etterhvert.

Diary of the Dead (Ikke sett)
Resident Evil: Extinction (Helt ok, måtte med i samlingen)
An evening with Kevin Smith (Ler meg skakk)
An evening with Kevin Smith 2 (Ikke sett
Primeval Sesong 1 & 2 (Fantastisk begge to)
Southland Tales (Sett halve, meget meget sær)
The Butterfly Effect Directors Cut (Fantastisk!)
I Am Legend (Elsker denne, spesielt med alternativ slutt)
Death Note (Bra film)

No comments: