Da kom problemet som forventet. Jeg byttet på fredag inn min nye PodXT, da det var en jordingsfeil i den. Byttet gikk greit, ser man bort fra at jeg leverte inn strømforsyningen min, og fikk ikke med en ny. I dag var jeg å hentet psu'en, så nå skulle alt være fint. Men neida...
Line 6 har et system der man kjøper moduler til Pod-ene, og jeg hadde kjøpt tre stykker. Disse er da låst til serienummeret på Pod-en, for å unngå kopiering etc. De har tilogmed en transfer-løsning på nettsiden sin, for å overføre modulene mellom Pod-er! Problemet er jo da at man trenger både Pod-en man overfører fra, og den man overfører til. Hvordan skal jeg klare dette, når min er innlevert?
Tipset var da at et "service center" skulle ha fikset dette for meg. Problemet er bare at det ikke er noen slike i Norge, faktisk ikke i skandinavia i det hele tatt. Så bare frakten vil være dyrere enn å kjøpe modulene på nytt. Er dette en måte å drive butikk på? Legger man også til at man ikke kan sende support-spørsmål direkte til Line 6, men må gå gjennom et forum, blir ting enda mer kinkig. Skal visstnok få svar innen 24 timer, så får se hva de har å si...
No comments:
Post a Comment