Monday, March 23, 2009

Neseskyller (Eller hvordan føle seg som en penis)

Frua hadde i dag kjøpt med seg nok en ting som bare lyste "jeg må prøve!" En neseskyller!. Jeg var skeptisk, men noe i meg sa at jeg burde prøve.

For å ta forhistorien min først: Når jeg var 10 år lekte Kai og jeg med fyrverkeri. Ved et uhell gikk kruttet fra 4 .8mg kinaputter av foran meg, og jeg innhalerte en større mengde røyk. Fra den dagen har jeg slitt med irriterte nostriler.

Så jeg satte igang, salt oppi, vann oppi, og så enden opp i nesa. Jeg er glad ingen så meg, for det så sikkert meget rart ut. Tenk om et romvesen hadde sett meg da!

Å kjenne lunket vann renne igjennom nesen er en merkelig følelse. Halvveis som om man drunker. Kjente jeg fikk ganske noia, men jeg skulle igjennom det.

Nå sitter jeg med en helt ren nese, luktesansene er i høygir! Og jeg vet nå hvordan en penis føler seg etter en utspylning...

1 comment:

:: Sofie Politiet said...

Jeg fikk så mange rare bilder i hodet av dette innlegget her, det må jeg si!:P