Saturday, February 21, 2009

Hyperverbal og syk

Har ikke fått skrevet noe denne uken, alt har gått så fort. Har hjulpet et nytt forum på beina, hyperverbal.no (adressen er ikke i bruk enda), og det har tatt all tiden min. For å gjøre ting enda verre, har jeg slitt med en hard forkjølelse i tillegg. Begynner å bli bedre nå, takk og pris.

Har endelig ordnet i søvnkvaliteten. Trengte ikke ny seng, som egentlig var planen. Jeg kjøpte en iPhone-dock/klokkeradio til Frua i bursdagsgave, og når vi satte i gang den, slo vi av tv og xbox. Og plutselig våkner jeg tidlig, og er helt uthvilt. Det er som en drøm. Men dette medfører et annet problem, jeg må endre medisineringen min, da jeg nå tar Concerta tidligere enn før. Men det ordnær´shæ! Jeg skal angripe livet ved hornene, og lage en god middag av oksen!

No comments: