Wednesday, December 10, 2008

Dagstur til Haugesund

Da var nok en dag ved ende, en dag som har vært helt super. Reiste til Haugesund i morges, trøtt som faen (glemte alt jeg skulle ha med, tilogmed å ordne meg på håret.) Ble hentet av Binien, og etter en rask handletur var det hjem til koselige huset. Der satte jeg igang med pc-fiksing, og etter noen timer var alt som det skulle. Nydeligste hadde så pent spurt om å få lasagne til middag, så vi satte oss i sving på kjøkkenet, og ut kom en av de bedre lasagnene jeg har laget. Så nå blir det oppskriftforfatting, kanskje en vakker dag en bok om mine utskeielser.

Var superkos å møte både mammabini og minibini, selv om sistnevnte var litt sjenert stakar. Tror ikke det er så ofte at en feit skjeggete mann med piercinger tytende ut over alt kommer inn i huset, så forstår henne jo. Håper ikke det blir så lenge til neste gang jeg skal på besøk dit. Huset er så koselig at hvem som helst vil føle seg hjemme, og en varmere familie skal man lete lenge etter. Bare synd min kjære måtte jobbe.

I morgen blir det kino, endelig skal jeg få se "The day the earth stood still," med Keanu Reaves i hovedrollen. Jaja, jeg vet han har vært suckysuckyfivedollars i det siste, men noen ganger glimter han til.

Nå skal vi legge oss å se "Survivors", nyinnspilling av en serie fra 70-tallet. Ut fra synopsisen er dette en serie rett ned min gate. Post-apocalypse for the win!

No comments: